Poradna pro spotřebitele

Zakoupili jste si zboží nebo službu a nejste spokojeni?

Využijte služeb spotřebitelské poradny, specializované na problematiku mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Zajímá Vás…

  • - co je institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a jaké jsou možnosti jeho využití?
  • - jak a u koho lze návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu podat a jaké jsou zákonné podmínky?

Nebo již řešíte problém a potřebujete poradit…

  • - jak využít institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro Váš konkrétní spor?
  • - jak při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů využít znalecké posudky?

Se svým dotazem, žádostí o radu či konzultaci se můžete obrátit na email: spotrebitel@sehnalova.cz.

Využití poradny je zdarma.

Zřizovatelem poradny je MUDr. Olga Sehnalová, MBA, poslankyně Evropského parlamentu.

Od 1. února 2016 mohou spotřebitelé v České republice díky evropské směrnici, na jejímž vzniku se podílela Olga Sehnalová, využívat institut mimosoudního řešení sporů s obchodníkem v případě, že nejsou spokojeni s vyřízením reklamace ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Mimosoudní řešení sporů je výhodnější formou vypořádání obou stran, pokud se nedohodnou samy. Jeho hlavními přínosy jsou především nižší náklady, rychlost a neformálnost řízení. Vyřízení reklamace trvá podstatně kratší dobu, než případný soudní spor. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno.

Jak to vidím já
Sliby - chyby aneb salámová metoda začala?

Omezení péče v Kroměřížské nemocnici byrokratickým rozhodnutím od stolu začalo, navzdory všem předvolebním ujišťováním ze strany vedení kraje, že se k ničemu takovému nechystá. Tak už je to tady. V tichosti, bez fanfár a oslavných článků v Oknu do kraje. Od 1. ledna tak končí lůžková část očního oddělení. Občany Kroměříže a okolí by mělo zajímat, kdo a proč tak rozhodl, ...
pokračování

Naše ožehavé téma
Vybíráme z článků
Mezinárodní konference ke vzdělávání mladých spotřebitelů 19. 11. v Poslanecké sněmovně PČR

19.11.2018 |

Spotřebitelské vzdělávání od nejútlejšího věku je jednou z důležitých podmínek k tomu, aby ve společnosti byli vzdělaní a informovaní spotřebitelé, kteří jsou poučení o svých právech a nebojí se jich využívat. To, jak informovanost ... pokračování

Naše videa
TK - Balíček technické způsobilosti vozidel

2.7.2013 | Záznam vystoupení Olgy Sehnalové na tiskové konferenci - Balíček technické způsobilosti vozidel
Stáhněte si

Rychlé odkazy
O mně
Aktivity
Tiskové zprávy
Newsletter EP
Aktuality nejen z EP
Názory a komentáře
Veřejné konzultace
Fotogalerie
Vystoupení v EP
Kontakty
Přístupná verze webu

vote vatch.eu
Copyright © MUDr. Olga Sehnalová, MBA 2009-2018. [ www.sehnalova.cz ] Webmaster [ www.zarsky.net ]