Poradna pro spotřebitele

Zakoupili jste si zboží nebo službu a nejste spokojeni?

Využijte služeb spotřebitelské poradny, specializované na problematiku mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Zajímá Vás…

  • - co je institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a jaké jsou možnosti jeho využití?
  • - jak a u koho lze návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu podat a jaké jsou zákonné podmínky?

Nebo již řešíte problém a potřebujete poradit…

  • - jak využít institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro Váš konkrétní spor?
  • - jak při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů využít znalecké posudky?

Se svým dotazem, žádostí o radu či konzultaci se můžete obrátit na email: spotrebitel@sehnalova.cz.

Využití poradny je zdarma.

Zřizovatelem poradny je MUDr. Olga Sehnalová, MBA, poslankyně Evropského parlamentu.

Od 1. února 2016 mohou spotřebitelé v České republice díky evropské směrnici, na jejímž vzniku se podílela Olga Sehnalová, využívat institut mimosoudního řešení sporů s obchodníkem v případě, že nejsou spokojeni s vyřízením reklamace ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Mimosoudní řešení sporů je výhodnější formou vypořádání obou stran, pokud se nedohodnou samy. Jeho hlavními přínosy jsou především nižší náklady, rychlost a neformálnost řízení. Vyřízení reklamace trvá podstatně kratší dobu, než případný soudní spor. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno.

Moje videa
Vystoupení v OSN

12.4.2018 | Pane prezidente, Vážení delegáti, svým projevem bych chtěla navázat jménem České republiky na prohlášení, které vydala Evropská unie dnes ráno. Bezpečnost silničního provozu je celosvětově významné společenské téma, které ...
Stáhněte si

Copyright © MUDr. Olga Sehnalová, MBA 2009-2019. [ www.sehnalova.cz ] Webmaster [ www.zarsky.net ]